Olen yrittänyt löytää tietoa Vatevan messuista v. 1982. MOnetko messut tuona vuonna oli ja mikö päivämäärä?

Kysytty

Hei!
Olen yrittänyt löytää tietoa Vatevan messuista v. 1982. MOnetko messut tuona vuonna oli ja mikö päivämäärä?

Vastaus

Vastattu

Vaateteollisuuden keskusliitto (Vateva) järjesti kahdet messut vuonna 1982: 26.-28.1. ja 24.-26.8. Helsingin messukeskuksessa.