Otsikko
Olen yrittänyt löytää kirjastosta kirjoja aiheesta RUP eli Rational Unified Process, mutta en ole ainakaan haulla löytänyt. Onko niin, että minun pitää kävellä…

Kysytty

Olen yrittänyt löytää kirjastosta kirjoja aiheesta RUP eli Rational Unified Process, mutta en ole ainakaan haulla löytänyt. Onko niin, että minun pitää kävellä Akateemiseen kirjakauppaan ja tilata kirjoja sitä kautta ja maksaa niistä rahaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haku uudenmaan Nelli-tiedonhakuportaalista antaa mm allaolevan tuloksen. Kirkkonummen kirjastosta ei löydy mitään aiheesta, mutta voimme kaukolainata tänne jos listasta löytyy jotain josta olisi hyötyä.

Tietueet Nellistä:
HALTIA- Haaga-Helian kirjastotietokanta
Bergström, Stefan, Adopting the Rational Unified Process: success with the RUP, Boston : Addison-Wesley, 2004.

Pollari, Sami, Pre-delivery maintenance activities with Rational Unified Process [Helsinki] : , 2004.

Kälkäjä, Seija, RUP:n mukainen vaatimusten hallinta. [Helsinki] : , 2007.

Software development for small teams: a RUP-centric approach, Pollice, Gary, Augustine, Liz, Lowe, Chris, Madhur, Jas. Boston : Addison-Wesley, 2004

Kruchten, Philippe, The rational unified process : an introduction / Philippe Kruchten. Upper Saddle River (NJ): Addison-Wesley , c2004.

Kroll, Per, The rational unified process made easy : a practitioner's guide to the RUP. Boston : Addison-Wesley , c2003. (Sarja Addison-Wesley object technology series)

Teemu - Teknillinen korkeakoulu
Eeles, Peter, Building J2EE applications with the Rational Unified Process. Boston : Addison-Wesley, 2003.

Kurre - Helsingin ammattikorkeakoulu Stadian aineistotietokanta
Kruchten, Philippe, The rational unified process: an introduction. Reading : Addison Wesley, 2001.(The Addison-Wesley object technology series)