Otsikko
Olen yrittänyt etsiä erästä julkaisua kvantitatiivisesta sisällön analyysistä, johon viitataan useissa tutkimuksissa, mutta julkaisu tuntuu kadonneen kaikista…

Kysytty

Olen yrittänyt etsiä erästä julkaisua kvantitatiivisesta sisällön analyysistä, johon viitataan useissa tutkimuksissa, mutta julkaisu tuntuu kadonneen kaikista kirjastoista yms. Etsimäni julkaisu on "Kyngäs & Vanhanen 1999. Sisällönanalyysi."

Arvostaisin suuresti jos osaisitte auttaa mistä tämän julkaisun saisi käsiinsä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helvi Kyngäksen ja Liisa Vanhasen artikkeli nimeltään Sisällön analyysi on julkaistu Hoitotiede-lehdessä nro 1:1999 (Vol 11), sivut 3-12. Kyseinen lehti löytyy myös Vaasan kaupunginkirjaston kokoelmista.