Olen yläasteella ja teen projektityötä koskien Munkkiniemen aluetta, historiaa, taustaa ja nykypäivää. Asun Niemenmäessä ja toivon kovasti löytäväni jostakin…

Kysytty

Hei, olen yläasteella ja teen projektityötä koskien Munkkiniemen aluetta, historiaa, taustaa ja nykypäivää.
Asun Niemenmäessä ja toivon kovasti löytäväni jostakin tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Kun käyt HelMet-tietokannassa ja teet aihehaun sanalla Munkkiniemi saat monta hyvää viitettä, sekä tietokirjoja että kaunokirjallisuutta.
Eritysesti suosittelen sinulle:
Munkkiniemen vaiheita, Munkkiniemi, Haaga ja Suus-Helsinki sekä Vanhoja kartanoita Helsingin seudulla.
Video Helsingin muuttuvat kasvot 2 kertoo Munkkiniemestä.
Oheisena HelMet-haku
http://www.helmet.fi/search*fin/a?a