Olen varannut verkon kautta kirjoja, tekstissä luki, että sovi kirjastossa, miten varatun kirjan haku ilmoitetaan? Voiko asian ilmoittaa näin sähköpostilla…

Kysytty

Olen varannut verkon kautta kirjoja, tekstissä luki, että sovi kirjastossa, miten varatun kirjan haku ilmoitetaan? Voiko asian ilmoittaa näin sähköpostilla,että toivoo esim. saavansa tekstiviestinä, nimittäin kun ei ole lähelläkään HML:n kirjastoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiasta voi ilmoittaa sähköpostilla osoitteeseen tietopalvelu@hameenlinna.fi kertoen samalla koko nimensä ja esimerkiksi kirjastokortin numeron tai sosiaaliturvatunnuksen alkuosan.