Olen varannut muutaman kirjan tietokannastanne, miten saan ilmoituksen vapautuneista kirjoista

Kysytty

Olen varannut muutaman kirjan tietokannastanne, miten saan ilmoituksen vapautuneista kirjoista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä (toukokuu 2002) käytäntö on seuraava:

Jos olette tehnyt lainassa olevasta aineistosta varauksen asiakaspäätteellä, saatte kotiinne postitse ilmoituksen kun varaus on noudettavissa.

(Ovathan osoitetietonne ajan tasalla? Ilmoitukset lähtevät aina siihen osoitteeseen, minkä asiakas on ilmoittanut. Kirjasto ei saa muuttuneita tietoja suoraan esim. Väestörekisterikeskuksesta.)

Jos taas varaus on tehty puhelimitse siitä ei lähetetä asiakkaalle ilmoitusta, vaan asiakkaan on itse muistettava noutaa varaamansa aineisto ajoissa tai se lähetetään takaisin.