Otsikko
Olen varannut kirjan, se on saapunut Arabian kirjastoon ja sen viimeinen noutopäivä on 15.12. 2015. Olen juuri nyt matkalla ja palaan vasta 15.12. jälkeen…

Kysytty

Hei, olen varannut kirjan, se on saapunut Arabian kirjastoon ja sen viimeinen noutopäivä on 15.12. 2015. Olen juuri nyt matkalla ja palaan vasta 15.12. jälkeen. Äitini voisi lainata varaamani kirjan puolestani, onko tämä jotenkin järjestettävissä? Voinko jotenkin valtuuttaa hänet noutamaan varaamani kirjan? En haluaisi menettää mahdollisuutta lukea kirjaa juuri joulun aikaan. Kiitos vastauksestanne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Äitisi voi hyvin noutaa varamaasi kirjan. Hänen tulee vaan lainata kirja omalla kortillaan ja mainita varausta noutaessaan millä nimellä varaus on tullut.