Olen varannut kirjan Mieli ja terveys. Lähihoito. Tekijät: Heikkinen, Peltonen, Innamaa, Virta. Sain varattua version 2008. Tenttiin vaaditaan kuitenkin versio…

Kysytty

Hei! Olen varannut kirjan Mieli ja terveys. Lähihoito. Tekijät: Heikkinen, Peltonen, Innamaa, Virta. Sain varattua version 2008. Tenttiin vaaditaan kuitenkin versio 2009. Poikkeaako teos uudemmasta painoksesta eli voiko vanhemman painoksen perusteella vastata tenttiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustantajan sivuilta käy ilmi, että vuoden 2009 painoksen ISBN-numero on sama kuin kirjastosta varaamasi edellisvuotisen kirjan. Kyseessä on siis muuttamaton painos, joten voit rauhassa käyttää sitä tenttiin valmentautumiseen.