Olen varannut kirjan kirjastosta. En kuitenkaan pääse hakemaan kirjaa ennen viimeistä noutopäivää. Voinko valtuuttaa jonkun muun hakemaan kirjan puolestani …

Kysytty

Olen varannut kirjan kirjastosta. En kuitenkaan pääse hakemaan kirjaa ennen viimeistä noutopäivää. Voinko valtuuttaa jonkun muun hakemaan kirjan puolestani (joko minun tai hänen kortilla)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjanne voi noutaa toinenkin henkilö, mutta hänen täytyy lainata kirja omalla kortillaan.