Otsikko
Olen varannut Kauniaisten kirjastosta kokoushuoneen huomiseksi eli torstaiksi 17.11. Asia on ok. Sain tiedon,että kokoushuoneeseen mahtuu noin 12 henkilöä. Jos…

Kysytty

Olen varannut Kauniaisten kirjastosta kokoushuoneen huomiseksi eli torstaiksi 17.11. Asia on ok.

Sain tiedon,että kokoushuoneeseen mahtuu noin 12 henkilöä.
Jos tarvitsemme lisätilaa teiltä onko se mahdollista ???

Kiitokset vastauksesta keskiviikon aikana sähköpostiini.

eevaliisa.hindsberg@gmail.com

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Valitettavasti emme pysty lupaamaan teille muuta huonetta kuin tämä.12 henkeä on kyllä aika maksimimäärä.