Olen varannut Kauniaisen kirjastosta kirjan. Mitä mahtaa tarkoittaa, kun kirjan tila on "käsittelyssä".

Kysytty

Olen varannut Kauniaisen kirjastosta kirjan. Mitä mahtaa tarkoittaa, kun kirjan tila on "käsittelyssä".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käsittelyssä merkitsee sitä, että kirjastoon hankittu uusi teos on laitettavana lainauskuntoon. Yleensä,kun teos on tässä tilassa, sen voi odottaa saapuvan kirjastoon varsin pian.
On kuitenkin muistettava, että varaukset kohdistuvat pääkaupunkiseudun kaikkien kaupunginkirjastojen lainattavaan aineistoon, joten on aivan mahdollista, että aikanaan saat jonkin muun kirjaston kuin Kauniaisten kirjan.