Otsikko
Olen tutkinut Churchillin aikakautta. Tarkoituksena saada laaja käsitys myös ko aikakauden sotien syihin, miten ne etenivät ja päättyivät. Nyt on niin, että…

Kysytty

Hei

Olen tutkinut Churchillin aikakautta.
Tarkoituksena saada laaja käsitys myös ko aikakauden
sotien syihin, miten ne etenivät ja päättyivät.
Nyt on niin, että ko aikakauteen kuuluu Ydin henkilönä
myös esim. Louis Botha. Hänestä on tehty joitakin kirjoja.
Ennen kuin lähden tilaamaan mistään, kysyn teiltä:

Louis Botha A Man Apart
By Richard Steyn

vaikuttaa laajalta (käsittelee koko elämänkaaren).
Tai onko hänestä mahdollisesti muuta kirjallisuutta saatavissa ?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Vanamo-kirjastoissa ei kysymääsi teosta ole saatavana. Katsoin myös Melinda ja Finna-palvelujen kautta, onko missään Suomen kirjastoissa, mutta vastaus on, että valitettavasti kirjaa ei Suomen kirjastoista saa.

Bothasta löytyi Turun yliopiston kirjaston kokoelmista teos Generaal Louis Botha op die natalse front 1899-1900mutta se on afrikaansin kielinen.

South African history online -sivustolla on kerrottu Bothasta https://www.sahistory.org.za/people/louis-botha

Jos haluat tehdä Steynin kirjasta kaukolainapyynnön, voit tehdä sen verkkolomakkeen kautta. Löydät tietoa kaukolainan tekemisestä ja hinnoittelusta Vanamo-verkkokirjastosta https://www.vanamokirjastot.fi/kaukolainat