Olen tuloksetta useiden palveluiden kautta hakenut suomessa ilmestynyttä kirjaa CIA:n entisen johtajan toiminnasta. Johtajan nimi on William J. Casey…

Kysytty

Olen tuloksetta useiden palveluiden kautta hakenut suomessa ilmestynyttä kirjaa CIA:n entisen johtajan toiminnasta. Johtajan nimi on William J. Casey. Englanninkielinen teos on nimeltään:

Casey : The Lives and Secrets of William J. Casey-From the Oss to the CIA by Joseph E. Persico

tai:

Casey : From the Oss to the CIA by Joseph E. Persico.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Persicon kirjaa vuodelta 1990 on todella vaikea jäljittää. Kannattaa kuitenkin vielä kysyä kirjastojen kaukolainatoimistosta, joskin ruotsalaisesta Libris-tietokannastakaan kirjaa ei löytynyt. Kaukolainapyynnön voi tehdä kaupunginkirjaston kotisivulta.