Olen töissä kasarmintorin vieressä Fabianinkadulla. Mikä on lähin kirjasto? Voinko saada kirjastokortin täältä, kun asun Porvoossa?

Kysytty

Olen töissä kasarmintorin vieressä Fabianinkadulla. Mikä on lähin kirjasto? Voinko saada kirjastokortin täältä, kun asun Porvoossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähin yleinen kirjasto on Rikhardinkadun kirjasto. Voit saada kirjastokortin. Tervetuloa!