Otsikko
Olen tilannut kirjan HEPTAMERON / MARGARETA AV NAVARRA ; ÖVERS. PETERSEN DYGGYE Sellon kirjastoon jo kuukausia sitten. Miksi sitä ei kuulu vaikka siihen ei ole…

Kysytty

Hei
Olen tilannut kirjan HEPTAMERON / MARGARETA AV NAVARRA ; ÖVERS. PETERSEN DYGGYE
Sellon kirjastoon jo kuukausia sitten. Miksi sitä ei kuulu vaikka siihen ei ole muita varauksia?

Vastaus

Vastattu

Kirja on lainassa ja sen eräpäivä on maaliskuun alussa.

Asiakkaan pitää palauttaa kirja, jotta varaus toteutuu.

Kirjan laina-aikaa on pidennetty varauksesta huolimatta koronarajoitusten takia.