Olen tekemässä lehtijuttua deadlinea vasten enkä pääse Tuntemattomaan sotilaaseen käsiksi ajoissa. Oliko se Lahtinen, joka kirjan alussa väitti Hietaselle,…

Kysytty

Hei,

Olen tekemässä lehtijuttua deadlinea vasten enkä pääse Tuntemattomaan sotilaaseen käsiksi ajoissa. Oliko se Lahtinen, joka kirjan alussa väitti Hietaselle, että "ihminen oli alkujaan kala"?

Kiitos jo etukäteen (ja jälkikäteen aiemmasta avustanne) tiedoista.

Parhain terveisin
Aki

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oli Lahtinen.