Olen tehnyt varauksen kirjasta Mary Shelley: Frankenstein. En löytänyt mistään kiireessä linkkiä saatavuuteen. Onko kirja tulossa Tikkurilaan?

Kysytty

Olen tehnyt varauksen kirjasta Mary Shelley: Frankenstein. En löytänyt mistään kiireessä linkkiä saatavuuteen. Onko kirja tulossa Tikkurilaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olihan tarkoitus varata alkukielinen eli englanninkielinen
laitos? Jos oli, olet varannut näköispainoksen, jonka molemmat niteet ovat lainassa. Ensimmäinen eräpäivä on 14.2. joten et mitenkään voi saada sitä tänään. Varaaminen ei onnistu jos antaa vain kaksi päivää aikaa kuljetukselle, vaikka kirja olisi ollut jossain hyllyssäkin. Mikäli taas oli tarkoitus varata kirja suomennoksena tai se nyt hätätilassa kelpaisi suomeksi, on sitä Tikkurilaan kirjastossa peräti neljä kappaletta tälläkin hetkellä hyllyssä. sieltä vaan hakemaan!