Olen tehnyt noin kuukauden sisään hankintaehdotuksen Burnett & Evans: Designing Your Life – How to Build a Well-Lived, Joyful Life -kirjasta. Kirjaa ei…

Kysytty

Hei,

olen tehnyt noin kuukauden sisään hankintaehdotuksen Burnett & Evans: Designing Your Life – How to Build a Well-Lived, Joyful Life -kirjasta. Kirjaa ei ainakaan vielä löydy tietokannasta. Miten saan tietoa, onko kirja hankinnassa, vai kannattaako minun tilata ja ostaa kirja itse kirjakaupasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kangasalan kirjastoon hankitaan lähes ainoastaan suomenkielistä tietokirjallisuutta. Siksi tätä kirjaa ei ole hankittu. Voit halutessasi tehdä hankintaehdotuksen Tampereelle. Heillä on laajemmat valikoimat eri kielistä kirjallisuutta.