Olen seuraillu bussilla kulkiessani Hämeentien työmaata. Kiinnosta nuo erilaisten putkien värikoodit. Arvailen, että täysin siniset muoviputket ovat juomaveden…

Kysytty

Olen seuraillu bussilla kulkiessani Hämeentien työmaata. Kiinnosta nuo erilaisten putkien värikoodit. Arvailen, että täysin siniset muoviputket ovat juomaveden johtoja ja halkaisijoiltaan melko isot betoniputket taas olisivat viemäröintiä varten, mutta sitten on joukko putkia, jotka ovat keltaisia ja punaisia joita en tiedä. Vielä on tuo musta putki jossa on sinisiä pituussuuntaisia juovia ja se näyttäisi sijoittuvan selvästi routarajan yläpuolelle. Löytyyköhän näistä väreistä tulkkia?
Kiitos
Kalevi

Vastaus

Vastattu

Hämeentien uudistuksella on hyvät sivut internetissä (https://www.hel.fi/helsinki/fi/kartat-ja-liikenne/kadut-ja-liikennesuunnittelu/katujen-rakentaminen/hameentie).

Näiltä sivuilta löydät vastauksia useimpiin kysymyksiin ja yhteystiedot uudistuksesta enemmän tietäviin.