Olen saanut tehtäväkseni taideteoksen esittelyn vapaavalintaisesta aiheesta. Alakoulussa muistan kuvaamataidon opettajan kertoneen maalauksesta, jossa on…

Kysytty

Hei! Olen saanut tehtäväkseni taideteoksen esittelyn vapaavalintaisesta aiheesta. Alakoulussa muistan kuvaamataidon opettajan kertoneen maalauksesta, jossa on ainoastaan musta kolmio valkoisella pohjalla. Ilman teoksen nimeä sitä on kuitenkin vaikea löytää mistään! Osaisitko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin ukrainalaisella Serge Momot - nimisellä taiteilijalla on tällainen teos, "Black Triangle", josta löytyy netin kautta tietoja ja kuvakin.