Otsikko
Olen saanut käsiini kaksi vuosisatoja vanhaa kirjaa. Toinen on hartauskirja (Handbuch fur Seelsorger, JL Hartmann) vuodelta 1648 ja toinen sanakirja …

Kysytty

Olen saanut käsiini kaksi vuosisatoja vanhaa kirjaa. Toinen on hartauskirja (Handbuch fur Seelsorger, JL Hartmann) vuodelta 1648 ja toinen sanakirja (Dictionarium Latino Svecanum, 1745). Kirjat vaatisivat jonkin verran korjausta (kannet) ja on jopa juuri käymälläni kirjansidontakurssilla mietitty korjaamista. Mistä saisin lisätietoa tämmöisistä kirjoista? Onko niilla jotain rahallista arvoa? Kannattaako lähteä korjailemaan esim. tekemällä uusi selkä osittain kadonneen nahkaselän tilalle tai kansiin uutta paperia? Suurempaan entisöintiin on tuskin varoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ota yhteyttä Suomen Antiikkikauppiaat ry:n jäsenliikkeisiin, http://www.suomenantiikkikauppiaat.fi/?p=14&lang=fi