Olen ruotsin opettaja Valtarin koululla Iissä. 7. luokka minulla on ruotsia melkein täysiin osaava paluumuuttjatyttö, joka lukee 2 ruotsinkielistä kirjaa…

Kysytty

Olen ruotsin opettaja Valtarin koululla Iissä. 7. luokka minulla on ruotsia melkein täysiin osaava paluumuuttjatyttö, joka lukee 2 ruotsinkielistä kirjaa viikossa. Voisinko saada luettelon Oulun kaupungin kirjastossa olevista ruotsinkielisistä nuorten kirjoista jotenkin netin välityksellä tai ehkä postissa Teiltä, ellei muuten ole mahdollista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ruotsinkieliset nuortenkirjat saa helposti näkyville
Oulun kaupunginkirjaston verkkokirjasto Intron avulla
(www.ouka.fi/kirjasto/intro). Tee hakuun rajaukset: aineistolaji: kirjat, kieli: ruotsi, lasten ja nuorten aineisto. Jos haluat suosituskirjalistaa, ota yhteyttä
kaupunginkirjaston lasten ja nuorten osastoon:
lastenosasto.kirjasto@ouka.fi