Olen Porvoolainen opiskelija. Haluaisin lainata alla olevat kirjat, miten toimin? Helmet hausta löytyneet kirjat (ilmeisesti Helsingissä?) ------------------…

Kysytty

Hei, olen Porvoolainen opiskelija. Haluaisin lainata alla olevat kirjat, miten toimin?

Helmet hausta löytyneet kirjat (ilmeisesti Helsingissä?)
-----------------------------------
Psykologi i organisation och ledning / Geir Kaufmann, Astrid Kaufmann ; översättning: Per Larson

Hur moderna organisationer fungerar : introduktion i organisation och ledarskap / Dag Ingvar Jacobsen, Jan Thorsvik

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molemmat kirjat ovat kyllä Porvoon kaupunginkirjastossa, ja olet tällä hetkellä ensimmäisenä varausjonossa kumpaankin kirjaan.
Hur moderna organisationer fungerar on lainassa Helsingin kaupunginkirjastosta ja eräpäivä on 14.11-08.
Psykologi i organisation och ledning on taas Vantaan Tikkurilan kirjaston kirja ja se on varattuna jollekin asiakkaalle, joten sen eräpäivä tulee vielä myöhemmäksi.
Tietysti voit hakea itse kirjoja Helsingin kaupunginkirjastosta, mutta silloin sinun pitää hankkia sieltä kirjastokortti. Helmet kattaa kuitenkin Helsingin lisäksi Vantaan ja Espoon kirjastot, joten pääkaupunkiseudulta kirjojen noutaminen on aika vaivalloista.
Tällä hetkellä et kuitenkaan saa kumpaakaan kirjaa sieltäkään, ellet sitten ole se asiakas, jota toinen kirjoista odottaa Tikkurilassa.
Jos saat meiltä varaamasi kirjat muualta aikaisemmin, sinun kannattaa perua Porvoossa olevat varaukset, jottei sinulta mene niistä varausmaksuja.