Olen päässyt merkityt koriin saakkaja yritän varata kirjat, mutta esille tulee ponnahdusikkuna ja estää varauksen

Kysytty

Olen päässyt merkityt koriin saakkaja yritän varata kirjat, mutta esille tulee ponnahdusikkuna ja estää varauksen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin varausten tekemistä HelMet-verkkokirjastossa, vai kuinka? Minkähänlainen ponnahdusikkuna ruudullesi ilmestyy? Olisiko kysymys siitä, että HelMetin nykyisessä versiossa korista voi toistaiseksi tehdä varauksia vain yksitellen? Kaikkien koriin siirrettyjen nimekkeiden varaaminen yhdellä kertaa on kyllä tulossa ohjelmaan lähiaikoina. Jos valitset etusivulta vaihtoehdon "Perinteinen aineistohaku" ja siirrät nimekkeet koriin sen kautta, pystyt siellä myös varaamaan koko korin sisällön kerralla.

Jos varaamisessa on muita ongelmia, ilmoittaisitko niistä HelMetin etusivun Palaute-linkin kautta.