Olen ostamassa kuolleen veljeni perillisiltä kesämökkilsuutta, joka on kolmasosa mökin arvosta. Mitä papereita pitää allekirjoittaa?

Kysytty

Olen ostamassa kuolleen veljeni perillisiltä kesämökkilsuutta, joka on kolmasosa mökin arvosta. Mitä papereita pitää allekirjoittaa?

Vastaus

Vastattu

Meidän kirjastolaisten asiantuntemus ei riitä tähän vastaamaan. Alkuun pääsisi varmasti Töölön kirjaston asianajajapäivystyksen kautta, josta saa maksutonta alkuneuvontaa kaikissa oikeudellisissa asioissa. Seuraava päivystys on 16.12. klo 17-19. Alla lisää tietoa:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Toolon_kirjasto/Tapahtumat/Asianajajapaivystys(189450)