Otsikko
Olen nyt toistuvasti törmännyt samaan ongelmaan: haen Helmetistä kaipaamani kirjan tai elokuvan, mutta painaessani varaa, ohjelma heittää minut ulos. En…

Kysytty

Hei, olen nyt toistuvasti törmännyt samaan ongelmaan: haen Helmetistä kaipaamani kirjan tai elokuvan, mutta painaessani varaa, ohjelma heittää minut ulos. En mitenkään onnistu varaamaan Mike Leighin Uranaisia-elokuvaa. Aikaisemmin sama juttu tapahtui muutaman kirjan kanssa. Onko ohjelmassa virhe?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-ohjelmassa ei ole ollut häiriöitä. Kirjaston henkilökunta opastaa mielellään Helmet-palvelun käytössä kun asioitte seuraavan kerran jossain pääkaupunkiseudun kirjastossa.

Olen varannut teille Uranaisia-elokuvan ja merkinnyt noutokirjastoksi Kallion kirjaston. Voitte halutessanne vaihtaa elokuvan noutopaikan puhelimitse esim. Kallion kirjaston numerosta 09-31085053.