Olen nähnyt joidenkin Iso Numero -lehden myyjien myyvän myös postikortteja. Osaatko sanoa, onko nämä joulukortteja vai mitä kortteja? Nyt kun haluaisin niitä…

Kysytty

hei,
Olen nähnyt joidenkin Iso Numero -lehden myyjien myyvän myös postikortteja. Osaatko sanoa, onko nämä joulukortteja vai mitä kortteja? Nyt kun haluaisin niitä ostaa, en ole kenelläkään myyjällä niitä nähnyt. Olen koittanut myyjiltä kysellä asiasta, mutta eivät tuntuneet ymmärtävän mitä tarkoitin. Ovatko Ison Numeron ihimimset mahdollisesti myös näiden postikorttien takana?
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelen, että vastaus on viipynyt. Toivottavasti asia ei ole vanhentunut. Kortit eivät liity Iso Numero -lehteen. Muistelet ehkä Päiväkeskus Hirondon joulukorttikampanjaa, jossa joukko kuvataiteilijoita laati yhdessä romanisiirtolaisten kanssa joulukortteja. Kortteja myytiin nipuissa kadulla samalla tavoin kuin Iso Numero -lehteäkin. Voit tiedustella Hirundosta, onko projekti jatkunut tai heillä uusia kortteja suunnitteillä.

Hirundon yhteystiedot: https://www.hdl.fi/fi/hirundo

HS : Vaihtoehto kerjäämiselle : http://www.hs.fi/kaupunki/a1416805873880