Olen muuttanut Helsingistä maalle 2010. Paikallinen kirjastonhoitaja sanoi että voin edelleen käyttää Helmetin palveluja, esim ekirja-palvelua. …

Kysytty

Olen muuttanut Helsingistä maalle 2010. Paikallinen kirjastonhoitaja sanoi että voin edelleen käyttää Helmetin palveluja, esim ekirja-palvelua. Kirjastokorttini numerolla ei kuitenkaan pääse palveluun. Voiko kortin aktivoida uudelleen jos se on "vanhentunut" tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmoittamallasi kirjastokortin numerolla ei enää löydy lainaajatietojasi HelMet-kirjastojen asiakasrekisteristä.

Pääset käyttämään e-kirjoja ja muita HelMet-kirjastojen palveluita, kun käyt jossakin HelMet-kirjastossa hankkimassa uuden kirjastokortin. Ota silloin mukaan kuvallinen henkilötodistus. Uuden kirjastokortin saaminen siis vaatii aina henkilökohtaista käyntiä paikan päällä.