Otsikko
Olen muuttamassa ja olisi paljon kirjoja lahjoitettavana. Otatteko vastaan? Olisi sääli heittää roskiin ja ovat ihan laadukkaita.

Kysytty

Moi, olen muuttamassa ja olisi paljon kirjoja lahjoitettavana.
Otatteko vastaan?
Olisi sääli heittää roskiin ja ovat ihan laadukkaita.

Vastaus

Vastattu

Espoosta ja ja pääkaupunkiseudulta löytyy useista kirjastoista kirjankierrätyspisteitä. Tuo niihin kohtuullinen määrä kirjoja kerralla ja sen kuntoisia ja sisältöisiä, että voisit  viedä ne omaan kotiisi ilolla. Oheisesta listauksesta löydät koko maan kirjastojen kierrätyshyllyt.

https://hakemisto.kirjastot.fi/services/service/kirjakierratyspiste