Olen muutaman päivän ajan kuunnellut celian kautta krjoja. Nyt ilmestyi ruutuun punainen viesti ilmoittaen että istunto n päättynyt. En pysty kirjautumaan enää…

Kysytty

hei, olen muutaman päivän ajan kuunnellut celian kautta krjoja. Nyt ilmestyi ruutuun punainen viesti ilmoittaen että istunto n päättynyt. En pysty kirjautumaan enää palveluun saamillani tunnuksilla 10 yrityksen jälkeen. Käyttäjätunnus ja salasana eivät ole unohtuneet. Aikaisemmin kuuntelutaukojen aikana ei ole moista tapahtunut. Mikä neuvoksi?

Vastaus

Vastattu

Kysymyksestäsi ei käynyt ilmi, käytätkö Celian selainversiota vai mobiilisovellusta. Jos kyse on mobiilisovelluksesta ja sinulla Android-laite, kannattaa ladata sovelluksen uusi versio Play-kaupasta. Sovellusta on päivitetty. Kun avaat uuden sovelluksen, valitse listalta Celia ja kirjaudu vanhoilla tunnuksilla.

Jos kyse ei ole Android-laitteesta, en osaa suoralta kädeltä antaa neuvoa. Laite kannattaa joka tapauksessa sammuttaa ja käynnistää uudelleen. Ongelmatilanteen kanssa voi kääntyä suoraan Celia-kirjaston chatin puoleen. Se neuvoo celianet.fi-osoitteessa arkipäivisin klo 9-14. He osaavat neuvoa ja kysyä tarvittaessa tarkentavia kysymyksiä.