Otsikko
Olen miettinyt pitkään mikä kirjasarja se oli, johon kuului ehkä 3-5 kirjaa. Siinä tyttö muutti äitinsä kanssa Tampereelta Kuortaneelle ja koulussa ihastui…

Kysytty

Olen miettinyt pitkään mikä kirjasarja se oli, johon kuului ehkä 3-5 kirjaa. Siinä tyttö muutti äitinsä kanssa Tampereelta Kuortaneelle ja koulussa ihastui ehkä Juho nimiseen yleisurheilijaan, joka kuitenkin silloin seurusteli. Tyttö sai oman hevosen pihatalliin, joka taisi olla jokin vanha ravuri. Tyttö ja poika (Juho?) alkoivat seurustella jossain vaiheessa. Kirjasarjaa luin 2010-luvulla ja muistaakseni se oli silloin aika hiljattain julkaistu.

Vastaus

Vastattu

Muistelemasi kirjasarja on Päivi Lukkarilan Koitetaan kestää, Nanna / Tyttöystävätesti  / Talliterapiaa.

Kirjat ovat ilmestyneet vuosina 2007-2009.