Olen lukenut vuosia sitten kirjan (voisi olla dekkari, en muista!) jossa oli tyypillinen tarina nuoresta ihmiskaupan uhrista joka viedään ilotaloon jonka …

Kysytty

Olen lukenut vuosia sitten kirjan (voisi olla dekkari, en muista!) jossa oli tyypillinen tarina nuoresta ihmiskaupan uhrista joka viedään ilotaloon jonka ”vahtijaa” piti kaikkien tyttöjen kutsua muistaakseni Äidiksi. Tyttö ystävystyy toisen tytön kanssa ja he karkaavat öisin katolle istumaan ja juttelemaan. Lopulta he alkavat suunnitella pakoa, mutta muistaakseni toinen tytöistä kuolee ja toinen pääsee pakoon. En muista muuta mutta haluaisin lukea sen taas!

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet tätä kirjaa. Ehkäpä lukijoillamme olisi antaa vinkkejä? Vastaukset voi kirjoittaa kommenttikenttään.

0 ääntä

Kommentit

Voisiko olla Arthur Goldenin Geishan muistelmat?

Ei valitettavasti ole geishan muistelmat.