Olen lukenut Ann-Marie MacDonald`n kaksi suomennettua teosta, ja pidin niistä. Huomasin, että englannin kielellä on teos nimeltä "Fall on your knees". Onkohan…

Kysytty

Hei!
Olen lukenut Ann-Marie MacDonald`n kaksi suomennettua teosta, ja pidin niistä.
Huomasin, että englannin kielellä on teos nimeltä "Fall on your knees". Onkohan tietoa milloin tämä teos ilmestyisi Suomen kielellä?

Hyvää joulun odotusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kanadalainen Ann-Marie MacDonald (s. 1958) on kirjoittanut useita näytelmiä, libreton Nic Gothamin oopperaan Nigredo Hotel sekä kaksi romaania, Fall on your knees (1996) ja The way the crow flies (2003).

Suomeksi MacDonaldilta on julkaistu hänen molemmat romaaninsa: Fall on your knees ilmestyi vuonna 1999 nimellä Armon yö ja The way the crow flies vuonna 2004 nimellä Linnuntietä.