Otsikko
Olen lainannut Malmin kirjastosta Culture Cafe Book -kirjan ja lainauskuitin mukaan eräpäivä on 3.3.2010. Voiko tämä pitää paikkansa, että eräpäivä on niin…

Kysytty

Olen lainannut Malmin kirjastosta Culture Cafe Book -kirjan ja lainauskuitin mukaan eräpäivä on 3.3.2010. Voiko tämä pitää paikkansa, että eräpäivä on niin kaukana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainaamasi nide on Kallion kirjaston kirja. Kallion kirjasto on parhaillaan remontissa ja tämän takia Kallion aineistoon tulee pitkät laina-ajat. Eräpäivä on siis aivan oikein.
Antoisia lukuhetkiä.