Otsikko
Olen lainannut Juha Kaukoniemen Photoshop Elements 4 - kuvankäsittelelykirjan ja siihen liittyvän CD:n. Ohjelman kokeilemiseksi se on asennettava…

Kysytty

Olen lainannut Juha Kaukoniemen Photoshop Elements 4 - kuvankäsittelelykirjan ja siihen liittyvän CD:n. Ohjelman kokeilemiseksi se on asennettava tietokoneeseen. Asennusohjelma kysyy asennussarjanumeroa, jota ei CD:ltä tai kirjasta löydy. Mikä se olisi ja voiko koko ohjelmaa edes asentaa kokeilukäyttöön?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kirjaa luetteloitaessa on tiedossa asennusnumero, se kirjoitetaan CD:n päälle. Tässä niin ei ilmeisesti ole. (398-alkuinen on kirjaston nidenumero). Kirjassa olevassa asennusohjeessa CD:n väitetään käynnistyvän automaattisesti, joten muuta neuvoa ei voi antaa kuin uudelleen yritys.