Olen lainannut Burda-Style (fin) numeron 11/2014. Teidän koodinne Burda style (fin) : Kauniainenno.11 marras 2014 no.11 marras 2014. Luulin sen palauttaneeni…

Kysytty

Olen lainannut Burda-Style (fin) numeron 11/2014. Teidän koodinne
Burda style (fin) : Kauniainenno.11 marras 2014
no.11 marras 2014.

Luulin sen palauttaneeni ja kun huomasin sen edelleen listassani olevan, etsin sitä kotoa. Vielä en sitä ole löytänyt, vain siitä piirtämäni kaavan. Olisiko mahdollista, että se olisi kuitenkin teille palautunut? Joko Suutarilan, Malmin tai Tikkurilan pääkirjaston kautta.

Aina kun ei saa tulostusta palautuksista ja lisäksi Burda-lehdissä eri kirjastot merkitsevät lainauskoodin joka etusivulle tai takasivulle...

Ja mikä mahtaa olla korvaushinta, jos en sitä llähikuukausina löydä tai se ei muuten ilmaannu?
Kiitän jo etukäteen tiedoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehti näyttää vielä olevan lainassa sinulla. On hyvin epätodennäköistä, että se olisi jäänyt palauttamatta. Varsinkin silloin, kun palauttaa lainat toiselle kirjastolle kuin omistajakirjastolle, niteet menevät monen palautusautomaatin läpi.

Yleisneuvomme on, että asiakas uusii puuttuvaa nidettä mahdollisimman monta kertaa. Jos nide sen jälkeen ei vieläkään löydy, asiakas joutuu korvaamaan kyseisen niteen. Aikuisten lehtien korvaushinta HelMet-kirjastoissa on aina 5 euroa/nide.