Otsikko
Olen kyyti-kirjaston asiakas ja yritin käyttää pressreaderin allaolevaa linkkiä ohjeiden mukaisesti. Kirjatumisen jälkeen Avautuvalla sivulla ei kuitenkaan…

Kysytty

Moi,
Olen kyyti-kirjaston asiakas ja yritin käyttää pressreaderin allaolevaa linkkiä ohjeiden mukaisesti. Kirjatumisen jälkeen Avautuvalla sivulla ei kuitenkaan näkynyt linkkiä pressreaderiin.

https://kirjasto.kyyti.fi/cgi-bin/koha/pages.pl?p=PressReader

Vastaus

Vastattu

Kirjautumisen jälkeen varmaan avautui tällainen näkymä:

PressReader

Kansainvälinen lehtipalvelu, joka sisältää yli 6 000 lehteä 100 maasta ja 60 kielellä. Palvelussa lehdet ovat täysin samanlaisia kuin painetut lehdet. Noin puolet sisällöstä on sanomalehtiä ja puolet aikakauslehtiä.

PressReader

Tuosta linkistä painamalla pääset selaamaan lehtiä.