Olen kuullut nettisivuista, missä kerrotaan mitkä kadut ovat kenenkin huoltovastuulla (talvisin lymityöt ja hiekotus); mitkä ovat kaupungin ja mitkä…

Kysytty

Olen kuullut nettisivuista, missä kerrotaan mitkä kadut ovat kenenkin huoltovastuulla (talvisin lymityöt ja hiekotus); mitkä ovat kaupungin ja mitkä taloyhtiöiden. Nyt en löydä mistään...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahdatko tarkoittaa Helsingin kaupungin sivua Vastuujaot kaupungin ja kiinteistönomistajien kesken:

Vastuujaot kaupungin ja kiinteistönomistajien kesken | Helsingin kaupunki

Sivulla Helsinki on jaettu kantakaupunkialueeseen, esikaupunkialueeseen, Östersundomin piiriin sekä Katajannokan alueeseen. Sivulla on selitetty erilaiset käytännöt ja vastuujaot katujen hoidon suhteen.