Olen kuullut, että kirjastoihin voi tilata kirjoja "toivomuslistalle". En löyd ko. listaa, eikä kaupunginkirjastokaan osannut neuvoa. Kyse olisi kirjasta…

Kysytty

Olen kuullut, että kirjastoihin voi tilata kirjoja "toivomuslistalle". En löyd ko. listaa, eikä kaupunginkirjastokaan osannut neuvoa. Kyse olisi kirjasta nimellä: Taivaan teen tähtineen,tekijä:Kevin Sampson, kustantamo: Kovasana. Jos ko. lista on olemassa, toivoisin teosta kirjastoonne.

Vastaus

Vastattu

Mikkelin seutukirjastolle voi esittää hankintaehdotuksia kirjaston kotisivuilla olevan linkin kautta http://kirjasto.mikkeli.fi/palvelumme/kokoelmat-ja-tiedonhaku/hankintat… . Välitän toiveenne hankinnoistamme vastaavalle henkilölle. Kiitos ehdotuksestanne!