Olen kuullut, että Helsingissä, jos oikein olen ymmärtänyt niin kluuvissa Yliopiston tiloissa, olisi Etelä Amerikkalaisen vapaustaistelija Simón Bolívarin…

Kysytty

Olen kuullut, että Helsingissä, jos oikein olen ymmärtänyt niin kluuvissa Yliopiston tiloissa, olisi Etelä Amerikkalaisen vapaustaistelija Simón Bolívarin patsas. Miten paikantaisin sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bolívarin patsas sijaitsee yliopiston tiloissa osoitteessa Unioninkatu 38.

Lähde:

Helsingin yliopiston maailmanpolitiikan professori Teivo Teivainen

Unioninkatu 38 tunnetaan nykyisin nimellä Topelia

https://kartta.helsinginseutu.fi/