Otsikko
Kirsi-Marja Niskasen Lätkäjätkät

Kysytty

Hei, olen kiinnostunut lukemaan ehkä tuon Kirsi-Marja Niskasen lätkäjätkiä kirjan, mutta olen kuullut, että siinä ei ole ”kunnon” juonta, niin haluaisiko joku kertoa kirjasta juonen ja mitä tapahtuu, koska minulla on vaikeaa eläytyä kirjaan ilman sellaista ”tarkkaa” tietoa. Kiitos jo etu käteen.

Vastaus

Vastattu

Kirsi-Marja Niskasen teos Lätkäjätkiä kertoo 13-vuotiaasta Aatusta. Aatu pelaa jääkiekkoa Karhut-joukkueessa ja kirjassa seurataan joukkueen poikien arkea. Joukkueen tavoitteena on päästä uuteen sarjaan ja voittaa tulevassa turnauksessa ruotsalaisjoukkue Djurgården.