Olen kiinnostunut kyllikki Villan kirjasta Tyttö sodassa. Kenttälotan kirjeitä 1941 - 1944. Like Onko kirja mahdollisesti hankintojen listalla?…

Kysytty

Olen kiinnostunut kyllikki Villan kirjasta Tyttö sodassa. Kenttälotan kirjeitä 1941 - 1944. Like
Onko kirja mahdollisesti hankintojen listalla? Uutuusluettelossa se ei ollut. Voiko tehdä varauksen, vaikkei kirjaa löydä luettelosta vielä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllikki Villan Tyttö sodassa : kenttälotan kirjeitä 1941-1944 ilmestyy helmikuus 2006. Kirja on tilattu mutta ei ole vielä toimitettu.
Varausta voi tehdä vasta kun nidetietoja on.
Tulossa siis on pian.