Olen kiinnostunut kirjasta; Nuortie, Elina Teoksen nimi Kuohu : koukussa saaristoon / [Elina Nuortie] ... mutta varaus ei mene läpi. Kirja ei ole…

Kysytty

HEi!
Olen kiinnostunut kirjasta; Nuortie, Elina
Teoksen nimi Kuohu : koukussa saaristoon / [Elina Nuortie]

... mutta varaus ei mene läpi. Kirja ei ole varattavissa??
Onko siihen joku syy? Onko se jossain käsikirjastossa??

terveisin maija alen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elina Nuortien kirja ei ole vielä tullut pääkaupunkiseudun kirjatoihin. Kirja on kirjastojen hankinta-ja luettelointiosatoilla luokitettavana ja muovitettavana, siksi kirjan tiedot jo näkyvät HelMet-järjestelmässä. Kirjan voi tilata järjestelmän kautta, kun sijoitus jossakin kirjastossa näkyy.