Olen kadottanut vanhan lapsuuden kirjani, jonka nimeä en muista. Mutta kirjan kannessa oli kaksi leopardin poikasta ja takakansi oli punainen. Kirja oli…

Kysytty

Olen kadottanut vanhan lapsuuden kirjani, jonka nimeä en muista. Mutta kirjan kannessa oli kaksi leopardin poikasta ja takakansi oli punainen. Kirja oli kuvitettu lasten satukirja. Muuta en siitä muista. Olisiko teillä mitään hajua että mikä kirja on kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysessä voisi olla Gyo Fujikawa: Villieläinten lapsia (Weilin+Göös 1978, 1986).