James Joycen Ulyssess-kirjan värikoodattu versio?

Kysytty

Olen jumissa James Joycen Ulyssess -kirjan kanssa. Käytössäni on uusi suomenkielinen käännös. Tiedän, että kirjasta on julkaistu englanninkielinen versio, jossa eri puhujien puheenvuorot on merkitty eri värikoodilla (ilmeisesti fontilla). Olen yrittänyt löytää tätä kirjaa, jonka esittelyn luin jossakin mediassa, mutta en löydä sitä mistään. Mm. Amazon.uk -sivuja olen peilannut ristiin rastiin. Osatteko auttaa? Tämän spesifin Ulysses -kirjan tietoja siis etsin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä Ulyssess-kirjan värikoodausprojekti netissä?

http://m.joyceproject.com/info/colorcoding.html

Painettua kirjaa en minäkään nopealla selailulla löytänyt, mutta kenties tuo projekti on julkaistu myös kirjana.