Olen joskus kuullut tai lukenut tarinan, jossa prinssi etsii prinsessaa sen perusteella, kenellä on maailman kauneimmat kädet. Kaupungin naiset hoitavat…

Kysytty

Hei! Olen joskus kuullut tai lukenut tarinan, jossa prinssi etsii prinsessaa sen perusteella, kenellä on maailman kauneimmat kädet. Kaupungin naiset hoitavat käsiään kallilla öljyillä yms, jotta prinssi valitsisi heidät. Lopulta prinssi valitsee köyhän tytön, jonka kädet ovat haavoilla, koska tyttö on pelastanut linnun piikkipensaasta. Haluaisin lukea sadun uudestaan, mutta en ainakaan googlettamalla siitä mitään tietoa löytänyt.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet satua, ehkä joku lukijoistamme tuntee sen?