Olen joskus kopioinut jostain kirjasta kappaleen TEOTTOMAN TOIMINNAN LUOVUUS. Alla lukee Benjamin Hoff, Nalle Puh ja Tao. Sivussa on osa sivunumeroa, 16 näkyy,…

Kysytty

Olen joskus kopioinut jostain kirjasta kappaleen TEOTTOMAN TOIMINNAN LUOVUUS. Alla lukee Benjamin Hoff, Nalle Puh ja Tao. Sivussa on osa sivunumeroa, 16 näkyy, viimeinen varmaan puuttuu.
Minulla on WSOYn 1993 julkaisema, samanniminen kirja, mutta siitä tuo kopio ei ole.
Löytäisittekö te, mistä kirjasta kopioimani teksti olisi?
Kirjoitan koko tekstin Lisätietoihin ja liitän kuvan kopiosta.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Pekka Hämäläisen teoksesta Myönteisyyden mahtava voima, (Tammi, 1993) löytyy tuo samainen teksti samalla otsikolla.

Kyseistä teosta on Helmet-kirjastoissa kolme kappaletta.