Olen jo vuosia yrittänyt etsiä mummolassa tutuksi tullutta satukirjaa, joka oli kokoelmateos ja sisälsi erilaisia lastensatuja. Kirjassa oli hienot värilliset…

Kysytty

Olen jo vuosia yrittänyt etsiä mummolassa tutuksi tullutta satukirjaa, joka oli kokoelmateos ja sisälsi erilaisia lastensatuja. Kirjassa oli hienot värilliset kuvitukset ja mieleen on jäänyt erityisesti kaunis smaragdisilmäinen kissa eräästä sadusta, jonka nimeä en muista. Mikähän kirja olisi mahtanut olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

 Tampereella on Lasten Keskus, ks.https://lastenkeskus.fi,  joka on hyvä paikka aloittaa kirjan etsintä.