Olen järjestämässä muoti näytöstä voinko kysyä malli toimistoilta mallia jos on joku tietty jonka haluan vai miten tämä tapahtu?

Kysytty

Olen järjestämässä muoti näytöstä voinko kysyä malli toimistoilta mallia jos on joku tietty jonka haluan vai miten tämä tapahtu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Kyllä, voit pyytää tiety malli muotinäytökseen toimistolta. Jos otat yhteyttä haluamasi mallitoimistoon, niin he voivat kertoa sinulle tarkemmin miten asia tapahtuu.

Joidenkin mallitoimistojen kotisivuilla on mallihakutoiminto missä voit etsiä mallit esim.työtehtävään tai pituuden mukaisesti. Tuloksista näet mitkä mallit sopivat sinuun järjestämääsi tilaisuuteen.