Olen ihastunut danielle steelin kirjoihin, kaikki alkaa olla kuitenkin luettu. Onko kirjailijaa jota suosittelisit mulle seuraavaksi luettavaksi?

Kysytty

olen ihastunut danielle steelin kirjoihin, kaikki alkaa olla kuitenkin luettu. Onko kirjailijaa jota suosittelisit mulle seuraavaksi luettavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisit kokeilla vaikka jotain seuraavasta kirjailijalistasta: Deborah Smith, Catherine Cookson, Marian Keyes, Rosamunde Pilcher, Robert James Waller, Nora Roberts, Belva Plain, Jude Deveraux, Tamara McKinley, Judith Michael, Judith Lennox, Elisabeth Adler, Kristin Hannah, Nicholas Sparks.